Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
<title>StudioMahon.pl</title>
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Dostawa
Moje konto    
Dostawa

           
WYSYŁKA:

Dostępne opcje transportu:
przesyłka kurierska - płatność z góry (realizujemy zamówienie po otrzymaniu płatności)
odbiór osobisty –Studio Mahon ul. Oriona 5; 80-299 GDANSK,(NIE w SOPOCIE!) - prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy infostudiomahon@gmail.com /telefoniczny 516 153 112 (Pon-Sob 12.00 – 20.00) celem ustalenia dostępności towaru .
Koszt dostawy do domu to suma kosztów transportu kurierskiego (na terenie całego kraju taki sam),  oraz kosztów pakowania, a ponieważ nasze towary są nieregularnych kształtów ta łączna kwota mieści się w granicach 15 do 70zł – dla przesyłek kurierskich do 31,5kg.
(w przypadku większych przedmiotów dokładny koszt transportu, również paletowego,  prosimy ustalać korespondencyjnie)

 

PROMOCJA - Przy zakupie powyżej 3000zł transport GRATIS!!!
 

(Aby skorzystać z promocji w trakcie zakupów przy wyborze transportu należy zaznaczyć "transport na koszt sprzedającego".)
 

ZWROTY i REKLAMACJE ​
ODBIÓR PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
 
Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Ten można wypisać wzywając kuriera ponownie w ciagu 7 dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.
Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.
 
1. Protokół szkodowy:
Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia stretch.
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, gąbka, przekładki tekturowe
Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.
 
2. ZAMÓWIENIE KURIERA celem wypisania PROTOKOŁU SZKODOWEGO 
Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy w czasie 7DNI skontaktować się z firmą kurierską, która dostarczyła przesylke w celu wypisania protokołu szkodowego. Numer infolinii kurierów z którymi współpracujemy: DHL:42 634 5345;  DPD : 22 577 55 55 ; ET Logistik: 22 21 22 800 - operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.
 
3. KONTAKT Z NAMI
Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do nas na adres: infostudiomahon@gmail.com oraz skontaktować się telefonicznie 516 153 112 czy mailowo celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego:
- udzielenia rabatu na naprawę własną
- wymiany przedmiotu na nowy
- naprawy zaistniałej szkody
Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.
 
4. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek o wadze nie przekraczającej 31,5 kg po schodach do Państwa mieszkania. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.
 
5. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności do towaru!
Towar kupiony za pośrednictwem internetu może być zwrócony w ciagu 14 dni.
 

  • Dodatkowe informacje

W przypadku gdy powodem zwrotu jest nasza ewidentna wina pokrywamy koszta transportu.
W przypadku zwrotu bez podania przyczyny Klient pokrywa koszta transportu.
W przypadkach spornych zazwyczaj ustępujemy Klientowi czasami dzieląc się kosztami transportu. Nie akceptujemy zwrotów  towarów modyfikowanych na życzenie Klienta (zmiany kolorów, rozmiarów, itp...) co zawsze uzgadniamy przed rozpoczęciem prac.
Akceptujemy zwroty towarów wysyłanych do Klientów na paletach jakkolwiek w przypadku tych bez podania przyczyny potrącamy koszta wysyłki w obie strony. Jeżeli powodem zwrotu jest uszkodzenie towaru w transporcie akceptujemy go bezwzględnie pokrywając koszta transportu w obie strony. Warunkiem jednak jest dostarczenie spisanego z kurierem Protokołu Szkody (z zaznaczeniem uszkodzenia opakowania). Przed decyzja zwrotu w takich przypadkach zawsze prosimy o kontakt, gdyz w przypadku niewielkiego uszkodzenia (np. stłuczka szyby) często sugerujemy rekompensaty finansowe za lokalne naprawy. 
 
 
ADRES DO ZWROTU
Studio Mahon  
Ul. Oriona 5
80-299 GDANSK



 

Powrót
Kontakt
Logowanie
Informacje
Nowości
Zobacz wszystkie
Promocje

Zobacz wszystkie
2267234 wywołań od 19 kwiecień 2011
studiomahon.pl - Internetowy sklep z meblami. Kolonialne meble z drewna na zamówienie. Komody, krzesła, kufry, lustra i stoły